The bedroom

Da har det gått noen dager siden jeg var på IKEA og nå er jeg endelig ferdig med å snekre sammen rommet mitt. Helt selv vel og merke (Fikk bare litt hjelp av lillesøster). Bak det blonde utseende finnes det faktisk en handywoman, hvem skulle trodd det?

Stilen jeg valgte er hvitt og jentete. Odis var flink og plukket ut mesteparten av møblene, så takk til henne.Mangler fortsatt pynt, bilder og sånne ting, men det kommer vel etter hvert.
Her er altså den godeste senga mi. Den er så behagelig at jeg sovner med en gang jeg lukker øynene. Det er også en dobbelseng slik at jeg har plass til besøk!

 

 

Her ser dere sminkebordet mitt. Har aldri hatt et eget sminkebord før, og må si jeg er meget fornøyd. Går med mye tid foran der i alle fall. Denne godbiten skal bli med meg hjem til Norge!

 

 

Speil, speil på veggen der. Hvem er finest i landet her?

Har ikke rukket og satt opp speilet enda, men det blir vel. Hver morgen når jeg våkner, våkner jeg til mitt eget speilbilde. En god start på dagen kan man si!

 

Her er det møblet jeg er aller mest fornøyd med, skoskapet mitt! Jeg rett og slett elsker det. Jeg skal helt klart kjøpe meg et helt likens et når jeg kommer hjem til Norge.
Det var altså det for denne gang. Er ikke helt ferdig enda, men har fylt opp rommet med det mest nødvendigste.

 

Hva syns du? Har du noe av dette hjemme hos deg?

15 kommentarer

Siste innlegg