Warning: don’t bend over

I går gikk vi rundt i Berkley by for å finne noe jeg kunne bruke pengene mine på. Og jeg må si meg fornøyd med fangsten. I løpet av shoppingrunden ble jeg nesten sjekket opp to ganger pluss at det var en dame som kom bort til meg og sa noe, hmm, interessant:

Woman: Do you speak english?
Me: yes?
Woman: Don’t bend over for then we can see your ass, and it is some guys behind you staring at it!
Me: eeeh.
Ble litt satt ut for å være ærlig. Lærdommen er i alle fall at jeg ikke skal bruke den kjolen igjen uten en shorts under 😉
Anyway, her er det jeg fikk med meg hjem:
Silkemorgenkåpe fra Victorias Secret. Superbehagelig og sexy, love it!
Concealerbørste og øyenvipper fra Sephora
Armbånd, ring og piercing fra Claire’s
Fikk disse fem piercingene for 100 kr, det kaller jeg et kupp.
Disse herlighetene er fra Steve Madden. I’m in love!

Skjørt, body og belte fant jeg på American Apparel

Hva syns du?
19 kommentarer

Siste innlegg