The hospital in spain, don’t like it.

Huff, for en dag. Jeg liker den absolutt ikke! So much crazy stuff have happen, but I think I'm okei now. Det første som hendte var at jeg måtte på sykehuset. Foten min har bestemt seg for å være vrang. Den vil absolutt ikke sammarbeide og jeg klarer ikke å gå på den. 
Heldigvis har jeg to sterke gutter som tar vare på meg.
Det som irriterer meg er at når vi tilslutt kom inn til legen, kunne han ikke gjøre noe. Han bare sa at det ikke er noe galt med den. Men jeg kjenner jo at noe er galt med den når jeg ikke klarer å gå. Kjenner jeg savner mamma, hun kunne gitt meg medisiner og så hadde alt blitt OK. 
Siden jeg har blitt handicap girl, fikk jeg en handicap handlevogn. Hehe, den er litt søt da.
Det andre som hendte vil jeg ikke snakke om. Snart kommer Daniel for å ta vare på foten min. He's my personal slave!
Har dere dårlig erfaring med helsevesnet i utlandet?
8 kommentarer
    1. Oh Hanna, I’m sorry to hear about your situation. In my semester in Spain, I didn’t really need to go for medical care, I would think there are competent doctors, perhaps try a different one, and I do remember my friends that had problems said that there was some difficulty communicating. I actually think the internet can be incredibly helpful researching causes and treatments to help with at least a temporary remedy until you get back home. I feel like I can learn more to treat myself with a natural remedy than going to a doctor anyways. I don’t know the nature of your injury, you commented here that it was from going shoeless, so I imagine a cut or something? If so, be careful to treat it by washing then an antibiotic ointment after it dries and then a clean band-aid and sock. If it’s a sprained muscle or ankle, you could ice it, then wrap it and keep it elevated often, and minimize time on your feet as much as possible. Hope it helps a little, take care you, hug!

    2. Sikkert et tretthetsbrudd, evt at du har støta noen puter uten sko i fylla…sjekka for glasskår etc?
      Hold foten høyt, drikk masse champagne, kyss mange spanske dudes, sov hele dagen, kjøp minst ett par sko hver dag og sørg for å bare kose deg..da blir det sikkert bedre. 😉

    3. Anonym: Tror jeg husker at jeg tråkket på et lite glasskår under all hoppingen rundt i skummet, så det kan godt hende at det var årsaken til at foten min hovnet opp og var helt umulig å stå på.

      Annette mente også at jeg måtte drikke bort smerten. Hehe, gjorde ikke det da. Tenkte bare at da kom det til å bli enda verre dagen der på ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg