shopping med gavekort og tilgodelapper

Siden det ikke er lenge til jeg reiser til USA har jeg hatt ei grundig opprydding på rommet mitt. Inne imellom alt rotet fant jeg faktisk noe nyttig, altså en haug med nedstøvete gavekort og tilgodelapper. Da kunne jeg endelig shoppe litt uten og egentlig bruke opp pengene mine som jeg skal ha når jeg reiser. I like it.

Uansett, her er det jeg bruke tilgodelappene på:
Var en del tilgodelapper og gavekort skjønner dere. Den gamleste tilgodelappen, som var fra G-sport, hadde egentlig gått ut på dato for et halv år siden. Men siden jeg er så søt så fikk jeg lov til å bruke den! Hadde egentlig ingen anelse hva jeg skulle kjøpe, så endte opp med en peakgenser og ei rosa yogamatte ; )
Hva syns du?
Btw, nå er det ikke lenge igjen til jeg drar til La Manga, mindre enn 12 timer faktisk! 😀
5 kommentarer
    1. kjempe fine klær å sko ! SPESIELT skoene !¨du kommer vel til å fortsette å blogge når du flytter ? å reiser til la manga ? 🙂

    2. Anonym:Takk! 🙂 Ja, såklart skal jeg det ^^ Laget faktisk denne bloggen med tanke på at det skulle bli en reiseblogg når jeg reiser til USA. Skal blogge alt som skjer i La Manga og. Har faktisk brukt 40 Euro på internett slik at jeg kan blogge de to ukene jeg er borte ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg