Piggy

Jeg ler slik at tårene triller og det kjennes ut som magemusklene har vært igjennom en skikkelig treningsøkt. Siden jeg ikke fikk sove bestemte jeg meg for å pakke ut alle sakene mine fra byåsen og da måtte jeg ha litt hjelp. Mitt mannlige besøk tror jeg er mer overtrøtt enn det jeg er, og han gjør noe komisk for hvert sekund som går. Isted fant han varmeflaska mi, som er en rosa gris, og gikk helt amok. I neste sekund finner han den rosa nisselua mi og begynner å vise meg noen dansemoves som absolutt skulle vært forbudt! Det mest komiske var når han skulle bære ut alle tingene fra bilen og klarte å slenge bildøra i tryne sitt slik at han besvimte på bakken. Tror aldri jeg har ledd så mye på lenge!

Nå skal jeg tilbake til utpakking av klær og min lattermilde kompis!
3 kommentarer

Siste innlegg