Cleaning out my closet

Nå har jeg nettopp ryddet ut nesten alle spor av Hanna fra leiligheta mi, og snart skal noen andre leie den for et år. Kommer til å savne det å komme hjem sliten fra byen, kaste veska mi på gulvet, halveis dra av meg kjolen og stupe ned i den rosa senga mi og ligge der bevisstløs til neste dag. Ah, good times. Heldigvis bare et år til jeg får den tilbake! Misforstå meg rett, gleder meg sykt mye til å flytte til USA så skal nok klare meg uten leiligheta mi ei stund.

Haha, sykt rart at vi fikk plass til alt dette i bilen!
Kommer til å savne nydeligheten min! Ser ganske tomt ut der nå da.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg