Back to reality

Baah, jeg har vært helt utslitt etter Osloturen. Har ikke gjort noe annet enn å sett Gossip Girl 24/7. Det har vært herlig, men nå må jeg krype ut av Gossip-Girl-hiet mitt, og komme tilbake til virkeligheten.

Tror aldri jeg har vært så sliten som jeg var på flyturen hjem søndagsmorgen. Vi sov vel en time eller noe den natta, før vi måtte slepe de alt for tunge koffertene våre gjennom hele Oslo for å komme oss til gardemoen. Ser for meg at det var et syn for de rundt oss. Annette hadde fylleangst til tusen, og jeg var stressa for alt og ingenting. Heldigvis kom vi oss trygt hjem til slutt. Lørdagsnatta var uforglemmelig ; )
Nå skal jeg stikke til byåsen for å gjøre noe fornuftig.
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg