Oslo igjen

Jeg har savnet Oslo slik etter at jeg kom hjem på torsdag, at jeg bestilte meg likesågreit en ny tur. Denne gangen skal jeg reise med Annette og det blir kos. Det er herlig å være ung og ikke ha noen som er avhengig av seg slik at man kan handle spontant å gjøre som man vil.

Legger ut noen bilder fra forrige Oslotur nå som jeg er så godt i gang.
Det første vi gjorde når vi kom fram til Oslo var å leke crazyturister, og da måtte vi jo selfølgelig ta bilde foran slottet.
Deretter dro vi på kaffebrenneriet for å slappe av i finværet å spise oss fete på en cookie.
Etter dårlig samvittighet for alt det usunne vi spiste, måtte vi få opp humøret med litt shopping. Her er vi inne i det kuleste prøverommet noen sinne. Det bestod bokstavligtalt av bare speil og så var det rosa! Det måtte være over tusen utgaver av meg der inne, funny ; )
På plassen med det kule prøverommet kjøpte jeg meg den rosa BH-saken som dere ser på bildet og den hvite skjorta. Kjøpte også BH'en i grønn og fersken pluss en ferskentopp. Alt dette til bare 300 eller noe, billig. Kjøpte meg også sandaler som dere ser. Gikk med de helt til de ga meg 4 forskjellige gnagsår, bah!
Sexypose ; )
Etter litt spasering i Oslo's gater var det på tide å komme seg hjem for å ordne seg til Eclipse. Husker Oda stressa kjempemasse fordi jeg aldri ble ferdig (typisk). Odis ville dra så tidlig som mulig for å sikre oss de beste plassene, noe som i grunnen var smart.
Her har vi nettopp ankommet køen og innser at: faen, vi har ikke hentet billettene.
Såå det endte med at jeg måtte løpe rundt om kring i Oslo's gater å lete etter en kino (derfor alle gnagsårene). Tilslutt fant jeg heldigvis en, så da kunne jeg vandre lettet tilbake til køen der Oda stod og venta på meg.
Oda hadde fått seg nye venner mens jeg var borte, dilla på twilight alle sammen ; )
Her ser vi kanskje en tidel av hele køen eller noe. Var i alle fall sykt lang.
4 timer, et par plakater og venner rikere, slapp vi endelig inn på Akershus festning og da kunne galskapen begynne. Husker jeg og Oda sprang for å sikre oss gode plasser, og overalt stod det vakter som ropte etter oss "nå må dere ikke springe sånn jenter".

Bortsett fra at vi så Eclipse, så var det og mye annet spennende som skjedde.
Samsaya var der og sang
Selveste Alex Meraz var der, altså han som spiller varulven Paul i filmen.

Helt tilslutt legger jeg med et bilde fra filmen, Edward og Bella in the meadow.
Var så sykt koslig tur, miss it all ready. Jamen meg bra at jeg skal tilbake om ikke alt forlenge. 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg