Skyping with Daddy

Haha, det er så komisk. Jeg sitter og prater med mamma i telefonen, alt hun sier sier jeg til Sjur slik at han kan fortelle det videre til pappa. På denne måten kan mamma kommunisere med pappa fra Roan gjennom Orkanger og helt fram til San Fransisco, California. That's something. Pappa dro til USA på onsdag, og nå har han nettopp flyttet inn i den nye leiligheten vår. Etter han er ferdig med å installere kjøkkenbord og spisebord skal han vel ut å feire nasjonaldagen til Amerika.
Papi sier forresten at vi har sminkespeil på badet. That makes me happy!
Happy fourth of July.
5 kommentarer
    1. Hei 🙂 Leste til høyre at du studerer medisin, men skal flytte til USA .. Skal du studere medisin i USA eller skal du ta pause fra studiene? Bare lurer. Har selv lyst til å studere medisin 😉

    2. Cassie: Heisann! 🙂 Studerer medisin ja, det er kjempespennende. Anbefaler det på det sterkeste. Hvor har du lyst til å studere da? 🙂

      Du leste rett der ja. Skal til USA til høsten, og tar meg derfor et permisjonsår fra studiene bare for å nyte livet! ; )

    3. Line: Pappa fikk tilbudet om å flytte til USA for å studere samfunnsmedisin, og da ble liksågreit hele familien med. Lillesøstra mi skal gå på High School, mamma skal ha et friår fra jobben og jeg tar meg et friår fra studiene og skal bare nyte livet. Reise rundt i USA, og forhåpentligvis oppleve mye spennende. Gleder meg som en liten unge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg