Black high heels

Er det noe jeg elsker, ja så er det sko. Mitt motto er helt klart at man kan aldri få nok sko! Jeg har alt fra lilla, blå og rosa til hvite, grå og brune høyhelte sko. Blant alle disse fargene, så er det en farge jeg bare må ha, og det er svart. Har så mange par svarte høyhelte sko at jeg har snart går ut av telling. hehe, eller det er ikke fult så galt enda.

Hele dilla-på-høyhelte-sko greia begynte for mange år siden da jeg og Annette kjøpte oss et par glassko med super high heels. Husker enda vi gikk fram og tilbake i gatene på Evjen for å lære oss å gå.
Det er så komisk å tenke på. Vi hadde det i alle fall veldig gøy. Etter som årene har gått har jeg byttet ut glassskoene med svarte høyhelte sko og forhåpentligvis blitt litt flinkere til å gå stødig!
  
 
  
 

Hvilket par likte du best?

– xoxo
16 kommentarer

Siste innlegg