An apple a day, keeps the doctor away

Siden det er en uke til jeg har muntlig eksamen må jeg dedikere all min tid til øving. I dag har jeg brukt nesten hele familien som prøvedukker hvor jeg har øvd meg på abdomenundersøkelse, hjerteundersøkelse og arteriell sirkulasjon. Tror snart jeg er en klepper på å ta puls og skille de ulike hjertetonene fra hverandre.

Siden man ikke kan ha lange negler som lege på grunn av bakterier og det at man ikke skal klipe pasientene sine, tok mamma og klipte neglene mine i dag. Bah, hater å ha superkorte negler og håper for all del at de vokser ut igjen fortest mulig.
Nå skal jeg øve enda litt mer, og kanskje finne på noe koslig senere i kveld.
– xoxo
16 kommentarer
    1. SV:
      Hehe, så flott å høre ^^!
      Ja jeg gleder meg kjempe masse, trodde at toget hadde gått når jeg ikke sov utenfor for å få billetter, men det hadde det ikke :D!
      Så koselig! Det blir bra ^^ Vet du om vi skal være ute og se førpremieren? Eller blir det inne?

    2. Good morning,
      well, medical professionals are needed in the US. And the demand, particularly for nurses and doctors will increase rapidly in the future. It is a demographic reason also. The ‘baby boom’ generation is the largest of any age group, 70 million of about 300 total, and they are just starting to retire, and as they age their medical needs will overwhelm a workforce that’s already in shortage of qualified personnel. My sister-in-law just got a job easily as a “RN”, registered nurse, and the great thing about it is one can really pick any city or state to live and work, because the need is everywhere. I wish you good luck and success with your studies. I wonder what my heart would sound like with the stethoscope.

    3. Trodde man ble sjuk av epler jeg.
      Epler fører til mageknip, gjør det ikke?
      Og uansett, du har ikke _så_ korte negler, så jeg kommer fortsatt ikke nær hendene dine.
      Under 1 mm, maks!

    4. Aaron: I like what I hear! I want to move to USA to work as a doctor when I graduate, so its suits me perfect that the demand will increase 🙂 Maybe I can show you how your heart sounds like with the stethoscope ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg