Wish me luck

I morgen er den "store" dagen, da vil det vise seg om all lesingen har kommet til nytte eller ikke. Jeg kjenner jeg blir stressa bare jeg tenker tanken. Om bare noen få timer sitter jeg super nervøs og skal svare på flervalgsoppgaver om alt fra anatomi til medisink etikk. Tok med meg Oda til byåsen som moralsk støtte og som morgenklokke til i morgen. Pluss at farmor ringer for å vekke meg slik at det er null sjangs for å forsove seg!

Nå skal jeg tulle meg inn i dyna og drømme om navn på muskler og bein, enzymer og proteiner.
Wish me luck! 🙂
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg