ice ice baby

Åh, det blir ikke fredag fort nok. Jeg har øvd så mye i det siste at hodet snart sprekker av informasjon! Jeg vil bare ta eksamen, og bli ferdig med den! Hehe, får vel bare være glad for at jeg har litt ekstra tid til å lese enda mer, slik at jeg blir enda flinkere. I dag skal jeg pugge anatomien til rumpe og lår, slik at det sitter som et skudd.


Ble helt betatt når jeg så dette bilde av øynene til Annette, og måtte derfor gå til innkjøp av et par svarte linser selv. Håper de kommer fram til fredag, slik at jeg kan feire med stil!
Har du erfaring med fargede linser?
8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg