umbilicus

I dag er det bare 3 uker igjen til eksamen! Håper for all del at jeg rekker å bli ferdig med alt jeg skal lese til den tid. Jeg skal i allefall være effektiv å lese hver dag, fra morgen til kveld. I dag er det abdomenanatomi som står på planen, og akkurat nå leser jeg om umbilicus. Klarer dere å gjette hva det er? 
Skal gi dere et lite hint:
Siden jeg skal sitte å lese i hele dag, har jeg laget meg en liten belønning. Bakte boller og skolebrød i sted. Nå lukter det nybakte boller i hele huset. Yummie!

Litt kjipt å tenke på at jeg skal sitte inne å lese hele helga. Men det må vel til visst jeg vil stå på eksamen. Gleder meg til alle eksamene er ferdig og det blir sommerferie! Er bare noen få uker igjen nå :))
– xoxo
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg