I <3 U

Liker den nye sangen til Tone Damli Aaberge!

5 kommentarer
    1. Hei Hanna 🙂 Har lest bloggen din litt nå, og synes det er kult at du går på medisin. Selv ønsker jeg å gå der en gang. Lurte derfor bare på hva du hadde i snitt da du gikk ut av vgs?

    2. Mari: Så koslig at du leser bloggen min 😉 Medisin er kjempespennende, anbefales på det sterkeste 🙂 Går du på vgs nå eller? Jeg hadde omtrent 5,7 i snitt når jeg gikk ut, og så fikk jeg 3 tilleggspoeng for å ha tatt realfagene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg