Jenny from the block

Da er jeg kommet trygt hjem etter ei koselig helg på Hongsand. Er ganske avslappende å være langt unna sivilisasjonen og bare slappe av. Men blir ganske stressa av det faktumet at internettet forsvinner hvert 5. sekund. Hehe, men jeg må vel tåle ei helg uten internett. Har jo kosa meg kjempemasse med Jenny. Hun er så søt når hun kommer springende i mot meg og roper Hanna, Haanna, Haannaaaaa! Umulig å ikke bli glad da.

I går var jeg i konfirmasjon til Lina, noe som var utrolig hyggelig. Koslig å ta på seg bunaden å være sosial med slekta. Er veldig glad for at jeg har en pappa fra Stavanger slik at jeg kan ha Rogalandsbunaden. Den er helt klart blandt de fineste bunadene.
søteste

Lina er kjempefornøyd med alle gavene
Haha, slappis
Herbjørn er og blir den søteste
Vil ikke at helga skal være over
– xoxo
4 kommentarer

Siste innlegg