herlig!

I dag er den første morgenen jeg har gått ut av døra og blitt møtt av varme i stedet for kulde og vind. Ble like overrasket for hver gang jeg gikk at det faktisk var varmt i lufta. Tror det var omtrent 17-18 grader eller noe, og det er herlig!

Uansett. Var siste dag med allmennpraksis for dette semesteret i dag. Det er utrolig hvor fort tiden går. Husker det som det var i går at jeg hadde min første pasient, og var fryktelig nervøs fordi hele konsultasjonen skulle filmes. Merker at jeg er mye mer komfortabel i konsultasjonssituasjonen nå, og det er positivt.

Nå må jeg tilbake til skolebøkenes verden, for å lese videre om cellemembranen.
– xoxo
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg