What’s hot, and what’s not

Vil du ha svaret så må du ta en titt på lista mi. Tenkte å lage en subjektiv liste om hva jeg syns er hot (or not) i april. Siden vi er positive, begynner vi med hot-lista først!

På førsteplass har vi da La Manga. Kan aldri få nok av dette stedet. It's like my second home. Kan nesten ikke vente til jeg, Annette og Borghild skal nedover dit i august. Det skal bli så gøy.
På andreplass har vi anatomiboka mi. Den har hjulpet meg å lære nesten alle musklene i kroppen, noe som jeg syns er gøy. Spesielt i fylla, da jeg skal fortelle alle sammen om mine latinkunnskaper.
På tredjeplass har vi de brune støvlettene mine fra Bianco. Jeg simpelthen digger dem. De kan brukes i alle slags situasjoner, og ser bestandig smashing ut.

Fjerdeplassen går til bikiniskille! Hallo, det er jo bare så kult å kunne sammenligne den bleke stumpen med den brune kroppen. Det gir deg i allefall følelesen av å være litt brun!
Femteplassen vil jeg gi til bussen. Det å ta buss til og fra skolen (eller jobben) er noe jeg syns er bra. Det er både avslappende og utrolig bra for miljøet! 
Da går vi over til den mindre "hotte" listen. Dette er hva jeg syns er ukult i april.
Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Røyking på sykehuset er helt klart ukult. I går når jeg venta på bussen, var det ei dame som sto og røyka rett i fjeset på babyen sin. Røyking har jeg verken respekt eller toleranse for!
Andreplassen går til snøen. Det er da april, snart mai, og det passer seg ikke med snø i store mengder da. Syns sola kan komme å smelte den bort!
Tredjeplassen syns jeg måsene fortjener. På veien hjem fra skolen i dag, ble jeg angrepet av en måseflokk. Gud, for noen skumle fugler. For min del kan de bare forsvinne alle sammen.
video:large

Fjerdeplassen går til regninger. Jeg skjønner at de må betales, men det er surt for kontoen min allikevel. I dag fikk jeg strømregning på 3000 kroner. Det er dyrt å varme opp leiligheten gjennom hele vinteren.
Sisteplassen går til mennesker som er frekke uten grunn. Skjønner ikke helt greia med å plutselig si noe stygt til en person, uten at den personen har gjort noe som helst. Det er bare slemt, og totalt unødvendig.
Det var altså min mening om hva som er hot (or not) i april. Do you agree, or disagree?
– xoxo.
16 kommentarer
    1. Ikke for å være negativ uten grunn(for det punktet er jeg enig i), men la Manga må da være det kjedeligste og mest gudsforlatte stedet på jord?:) nå har jeg stort sett vært der i januar/mars da..kanskje derfor.:)
      utover det, så sier jeg meg også enig i det med de måkene..satan for en slitsom broiler! Totalt umotivert skriking, døgnet rundt..;) nesten som noen jenter jeg har vært borti. 😉

    2. jeg sier meg enig på de fleste punkter, har forøvrig aldri vært på lamanga, men syden, jatakk:D
      nederste punktet er også veldig viktig, for jeg har sett at mange har slengt dritt om deg på bloggen din hanna, men jeg synes du er ei kjempe pen og søt jente med bein i nesa, så ikke bry deg om de:P

    3. Sun Tzu: La Manga er da ikke gudsforlatt, du må bare være der i de riktige peroidene. Som påske og sommerferien 😉 Har du og leilighet på La Manga eller? 🙂
      Jaa, måker er noen slitsomme dyr!
      Haha, for noen jenter det må være ;p

    4. ja, jeg føler at jeg virkelig er til stor hjelp når jeg går hjem til folk som ruser seg, de er veldig takknemmelige for den hjelpen de får til å komme seg bort ifra avhengiheten sin…
      du kommer sikkert borti masse slike tilfeller du også igjennom utdanningen din da:) Lege må være et veldig spennende studie 🙂

    5. La manga er det værste plassen jorda har kommet på å lage! Punktum.
      Og ikke for å være frekk Hanna og Therese, men jeg lo litt da Therese skrev at Hanna hadde bein i nassin! Det er min jobb det Hanna, så ikke skaff deg det heller. For da har jeg jo ikke noe å gjøre lenger : o
      Jeg er faktisk bare enig i en av tingene på hot lista di jeg vennen: og det er bussen!
      Bleikhet FTW <3
      ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg