Ei uke og to dager igjen til LM

Gud som jeg gleder meg. LM er forresten La Manga for de som ikke forstod det. Det skal bli så godt å komme bort  fra snø og slafs, og bare vandre langs strandkanten og bearbeide brunfargen. Har allerede fått et lite grunnlag etter solariums solingen. Det skal bli så godt og bare reise bort å slappe av.

Jeg gleder meg til å..
nyte utsikten fra leiligheten

både natt og dag
tilbringe tid med familien min

sitte timesvis i boblebadet

sove lenge på stranden

eller lese biokjemi

Handle tusenvis av smykker på marked

ta bussen til Zoco

møte favoritt bartenderen vår
spille biljard på den irske puben

møte Borja
dra ut med odasøt

OG til slutt må jeg nevne at Oda gleder seg sykt mye til å møte her true love, Daniel

– xoxo
9 kommentarer
    1. ja, det er kjempefint, men jeg kler ikke å være helt blond da:) men er dødslei av å være mørk nå, så var godt å prøve no nytt:)
      er btw mad sjalu for at du skal til LaManga, jeg vil også bort ifra all snø og slaps:)

    2. joda, du har vel egentli rett i det:P
      hehe, eneste formen for sol og varme nå for tiden er solarium og det er også dyrt i lengden, så kunne gjerne tenkt meg en sydentur jeg også:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg