what a day

Når jeg begynte på medisinstudiet i høst, hadde jeg aldri trodd at jeg så fort skulle få holde et menneskehjerte i hånda mi. Det var ganske surrealistisk for å si det sånn. Er kjempeglad for at jeg har det privilegiet å få se hvordan vi er bygd opp innen i fra. Er i alle fall ikke noen tvil at jeg går et kjempespennende studiet. Etter disseksjon av hjerte, hadde vi ultralydkurs. Så i dag har jeg både snittet opp et hjerte, studert det både innvendig og utvendig, og utført en ultalydundersøkelse av hjerte. What a day!

Dette nye ultralydapparatet får du for en 10 000 dollar.
3 kommentarer
    1. haha ja damer generelt e mestera til å rippe opp hjertan t folk 😉 å at dem syns d e fascineranes virker skremmende 😉 det apparatet koster 20000 norske peng mindre enn skutern æ vil kjøpe :p

    2. samen: Haha, er det noen som har revet ut hjerte ditt, siden du nevner dette eller? 😉 Kan skrive under på at gutter også er flinke til å knuse hjerter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg