Full fest hos meg

Eller, det er det musikken tilsvarer! Jeg har en veldig bråkete, men forhåpentligvis kjekk nabo som spiller musikk. Jeg vet ikke hvem det er, men kanskje jeg skal be h*n på tomatsuppen Oda står og lager til oss. Energy står på for fullt som sagt og akkurat nå kom Alicia Keys på. Fram med hårbørsten og publikum! Dette skal synges til, ikke sant Oda? Hmm, hun bare så rart på meg og dukket ned i boka si igjen. Lille smarte skapningen står og rører rundt i tomatsuppa mens hun leser Harry Potter for 2 gang i år.

– xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg