En time igjen til den store dagen!

Da er det bare en time igjen til bursdagen min. En time igjen til jeg blir 20. Kjenner det kribler i magen, som jeg gleder meg til morgendagen. Husker når jeg var lita, da lå jeg våken hele natta før bursdagen min og bare venta på at mamma og de skulle komme å vekke meg med presanger og bursdagssang.

Hele denne uka har gått med til forbredelser til 20årsdagen min. jeg har laget innbydelser til gjestene. Shoppet ting til leiligheta. Vært til frisøren. Blitt brun og satt på meg negler. Ordnet med kjole, sko veske og tilbehør. Kjøpt inn mat og drikke til gjestene mine. Jeg føler jeg kan legge meg med god samvittighet, for alt er klart til i morgen.
Drøm søtt, det skal i allefall jeg!
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg