My last day as a teenager!

..Den skal jeg bruke på å forbrede min første dag som 20 åring. Det som står på dagsplanen er:

  • Å sette på meg negler
  • Barbere legger
  • Smøre meg inn med Dove summer glow
  • Nappe øyenbryn
  • Lakke tånegler
  • Stripe håret til frisøren
  • Kjøpe meg partyveske
  • og kanskje et nytt par sko
  • Tilslutt må jeg rydde og vaske leiligheten!
Det er mye jeg skal rekke på så liten tid. Inne i mellom dette her skal jeg å rekke å dra på utplassering på allmennpraksis og hente kjolen min! Det siste gleder jeg meg sykt til. Krysser fingrene for at den passer perfekt. 
Tror det kommer til å bli en dag med masse stress og styr, men det blir godt å legge seg å føle at alt er klappet og klart til i morgen. Gleder meg til å våkne opp på det gamle rommet mitt, og bli vekket av familien min som synger bursdagssang. Lenge leve gamle tradisjoner!
Bursdagen min i fjor
xoxo, Hanna
6 kommentarer
    1. Det var da alvor til oppstasing du skulle igjennom før den store dagen! Håper det ble vellykket^^
      Ha en fin dag xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg