Skolebøker for 1729 ,-

Det er hardt å være student! Mesteparten av stipendpengene man får går med til bolig og BØKER. Det er ikke måte på hvor mye penger jeg har brukt på bøker i år. Heldigvis så har jeg en snill mamma som kommer og fyller opp kjøleskapet mitt, ellers hadde jeg nok sultet ihjel. True story. I går kom hun og pappa fra Stavanger, og da dro de innom leiligheta mi for å gi meg mat. Pluss at hun hadde kjøpt et rosa og hvitt glass til å ha den rosa tannbørsten i, og rosa blomsterting til å henge de rosa håndukene mine på. Rosagal sier du? Neeh, aldri hørt om..

Uansett, kjøpte to anatomibøker og anatomi-kort, slik at jeg kan pugge alle muskler, sener og bein i kroppen på en morsom og lærerik måte. Nå kan jeg jo til og med inviterer på anatomispillkveld. Haha, ser det for meg.
Bruker du stipendet ditt på bøker?
xoxo, Hanna
16 kommentarer

Siste innlegg